תמונת אווירה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות: מייל: [email protected] טלפון: 09-9585085 פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328
ראשי > zooz-on > תכנים

מאמרים לעצמאים ולבעלי-עסקים


  • חמשת היסודות של ניהול תכליתי
    על האלמנטים הנדרשים לבניית עסק מאוזן וצומח
    מאת: אורלי אדלר-ניזרי
     
  • שוק תחרותי? עניין של גישה!
    עקרונות וכללים לשיווק יעיל ולהשגת לקוחות בשוק תחרותי במיוחד, עם מגוון דוגמאות ליישום בענף השרותים לאירועים בישראל.
     
  • סבתא בורסה
    מאמר זה מתאר את סיפור הצלחתה של מיכל ליבנה, מאמנת פיננסית.
    ZOOZon ליוותה את מיכל ליבנה בדרכה העצמאית להקמת העסק
    מאת: צחי כהן, ידיעות אחרונות
     
  • זה הזמן לצמוח
    מתי כדאי לעסק קטן לצמוח ולהתרחב ומתי עדיף לו להישאר קטן וריווחי?
    מאת: גאיה קורן, ידיעות אחרונות
    כולל ציטוטים רבים מראיון עם אורלי אדלר-ניזרי
     
  • השיטה להצלחת עסקים קטנים
    ראיון עם אורלי אדלר-ניזרי, בעיתון מעריב
    מאת: הראלה סטוצקי-באר
     
  • עצמאית בשטח
    איך לשרוד בתקופת המיתון.
    המאמר כולל ציטוטים רבים מראיון עם אורלי אדלר-ניזרי, בעיתון לאישה
    מאת: גליה אלוני-דגן



אלמנט האדמה - בחירת החזון




אלמנט המים - ניהול ופיתוח המשאב האנושי

  • שימוש במספר סגנונות ניהול
    יש ארבעה סגנונות ניהול מרכזיים: רגוע, חברותי, משימתי ומשלב. החוכמה בניהול טוב היא לשלוט בכולם, ולהפעיל כל אחד מהם בנפרד בתזמון המתאים.
    מאת: ארי מנור

  • מנף את החוזקות שלך!
    איך ניתן ליהנות בעבודה ולהצמיח את העסק תוך התמקדות על הדברים בהם אתם טובים באמת, וצמצום הפעילות שלכם בתחומים בהם אתם חלשים
    מאת: ארי מנור

  • חסמי הצלחה
    איך להתגבר ב-4 דרכים שונות על חסמים רגשיים, תירוצים, אגו, שיפוט מוטעה והרגלים לקויים, על מנת להצליח בעסק
    מאת: אורלי אדלר-ניזרי

  • איך להעסיק עובדים בחו"ל?
    צריך עזרה לעסק שלך? ייתכן שהגיע הזמן להסתייע בעובדים מארצות אחרות!
    מאת: ארי מנור

  • איך לבצע ראיון טלפוני?
    מחפשים עובדים חדשים? קראו איך לראיין ולסנן מועמדים כבר בטלפון
    מאת: ארי מנור

  • אימון לזאב הביטוח
    על תהליך אימון (coaching) שמוציא אותך מהמשרד
    מאת: דר. משה בן-אליעזר
    ראה גם מידע על אימון עסקי ב- ZOOZ
     
  • אימון שותפים עסקיים
    חשיבות ההתאמה וחלוקת התפקידים בין שותפים
    מאת: אורלי אדלר-ניזרי

  • קבלת החלטות לא טיפוסית
    על טיפוסים של מקבלי החלטות ושיפור קבלת החלטות
    מאת: עמיר עליון וארי מנור

  •  פיתוח מנהלים בקופסא
    על משחקים כפלטפורמת הדרכה רב-שימושית
    מאת: עמיר עליון וארי מנור
    וידאו: עמיר עליון בתכנית הבוקר, על משחקי חשיבה למנהלים - צפה

  • המנהל כזיקית
    שינוי מתמיד של סגנון הניהול בהתאם למצב בשטח
    מאת ענבל ונגר וארי מנור

  • הנעת עובדים בשלושה הילוכים
    שיפור המוטיבציה של העובדים הלכה למעשה
    מאת ענבל ונגר וארי מנור



אלמנט העץ - ניהול תקשורת שיווקית
 

  • למה צריך אתר אינטרנט לעסק?
    על 3 המטרות הראשיות להקמת אתר אינטרנט לעסק - תדמית, מידע, ומכירות
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 75

  • תקשורת שיווקית- להבטיח ולקיים
    איך יוצרים ציפיות ריאליות אצל הלקוח ועומדים בהבטחות השיווקיות
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון

  • איך תכירו את הלקוחות שלכם יותר טוב?
    כיצד ניתן ניתן לדעת איזה מודעה מתאימה יותר ללקוחות שלכם
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 72

  • תמונות ייחודיות ומפתיעות בחומרי השיווק
    איזה תמונות יימשכו יותר תשומת לב ויביאו אלינו יותר לקוחות?
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 72

  • להציע תועלת אחת
    איך לפרסם באופן יעיל, ולהעביר מסר חד שישפיע על הלקוחות
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 67

  • לעבור את מחסום המוח
    איך להעביר ללקוחות מסרים פרסומיים באופן יעיל ואפקטיבי?
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 82

  • איך לגייס לקוחות חדשים?
    איפה תוכל לפגוש לקוחות פוטנציאליים, ולהפוך אותם ללקוחות שלך?
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 84

  • אחידות בחומרים שיווקיים
    מדוע חשוב לשמור על אחידות בחומרים שיווקיים?
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 61

  • ניהול יחסי ציבור לעסק שלך
    כיצד ניתן לנהל יחסי ציבור לעסק שלך במו ידייך?
    התפרסם בעלון זוזון, גיליון 56

  • מזאב בודד ללהקת זאבים
    על שיתוף פעולה בין עסקים קטנים
    התפרסם בסטטוס, גיליון 19
    מאת: אורלי אדלר-ניזרי

  • חדירה שיווקית
    גם אם יש לך מוצר או שרות שהוא win-win, לעיתים קרובות הדרך ללקוחות הפוטנציאליים חסומה. המאמר מתאר כיצד ניתן ליצור מפגש ראשוני עם כל לקוח, וממחיש זאת בסיפורים אמיתיים שקרו בארבע זירות שיווקיות שונות.

  • אימפקט שיווקי
    כשיש לך מסר שיווקי ממוקד וקהל לקוחות ברור, אתה עדיין צריך לחדור לתודעה של הלקוחות מבעד לאלפי מסרים אחרים שהם חשופים אליהם מידי יום. המאמר מתאר כיצד ניתן להגיע ללקוחות במקום הנכון ובזמן הנכון, ולהעביר אליהם מסרים באופן יעיל.

  • להגיע ללקוחות נדל"ן - במקום הנכון ובזמן הנכון
    כיצד אימפקט שיווקי יאפשר לך הגיע לקהל היעד שלך, בדיוק בזמן ובמקום הנכון. המאמר מביא מגוון דוגמאות לאימפקט שיווקי מוצלח למשרדי הנדל"ן.

  • אתה הוא המומחה
    בזירה תחרותית, שם המשחק הוא: בידול, מיתוג ומיצוב. המאמר מציע רעיונות ליצירת בידול בשוק  עורכי הדין.
    התפרסם ב"עורך הדין", גיליון 73, מאי 2008
    מאת: עו"ד עדי גולן
     
  • יחסי ציבור גדולים לעסקים קטנים
    יחסי ציבור חייבים להיות חלק אינטגרלי של ניהול העסק ומרכיב חיוני בתמהיל השיווקי שלו. הם יכולים לתרום באופן משמעותי להגדלת המכירות של עסקים קטנים ובינוניים, לפתוח להם שווקים חדשים, לסייע בזיהוי מוצרים וספקים חדשים ולהקנות מעמד בכורה על פני מתחרים.

  • חדשנות שיטתית עם שיניים
    מאמר זה מתאר ששה כלי-חשיבה המצאתית, המאפשרים פיתוח שיטתי של מוצרים. הדוגמאות במאמר הם בתחום אחד: מברשת השיניים. קרא אותו כמבוא, על מנת להבין מהי חדשנות שיטתית.

  • מוצרשת - הופכים עולמות בשבילך
    ראיון עם ארי מנור, מנכ"ל חברת ,ZOOZ על תוכנית מוצרשת, ההופכת קבלני משנה ליצואנים עולמיים, תוך פיתוח קו מוצרים חדשני עבורם ושיווקו לרשתות קמעונאיות בחו"ל. בראיון מופיעים גם טיפים לעסקים קטנים ובינוניים בתקופת מיתון.



אלמנט האש - ניהול הלקוחות




אלמנט המתכת - ניהול פיננסי