לחץ לפירוט |
|
פיתוח תוכנית אסטרטגית - הלכה למעשה
|
מבוא לאסטרטגיה; שלבים בפיתוח תוכנית אסטרטגית; דוגמאות מתעשיות שונות; אסטרטגיה שיווקית - 4 כיוונים עיקריים; אסטרטגיה של חדשנות ערך. למידע נוסף ראה כאן (קובץ
Pdf).
|
|
אסטרטגיה של חדשנות ערך
|
איתור שוק אטרקטיבי; זיהוי ערך החשוב ביותר לרוב הלקוחות; בניית תמהיל חדשני המספק מענה לערך החשוב ללקוחות. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
חשבונאות אסטרטגית
|
הדוחות הכספיים: מבוא, רציונל, וכלים לניתוחם; יתרונות וחסרונות של דוחות פיננסיים בראייה אסטרטגית; חשבונאות פיננסית מול חשבונאות ניהולית; דוחות כספיים והקשר לביצועים הכלכליים של הארגון; תרגול על "חומר חי" של הארגון. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
מבוא לשיווק
|
איתור שוק מעניין; מיצוב; פיתוח קונספט ורעיונות לקו מוצרים חדשני; סינון רעיונות בעזרת מבחני תפיסה; גיבוש תמהיל המוצר; פלנוגרמה ואריזה; פרסום יצירתי; פרוייקט גמר - מיזם שיווקי יישומי. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
טכניקות מתקדמות לשיווק ומכירה
|
כללים לאיתור שוק מעניין; מיצוב במהירות הבזק; טקטיקות לחדירה שיווקית; אסטרטגיה לניהול משא ומתן. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
נטישת לקוחות
|
זיהוי גורמי נטישת לקוחות; שביעות רצון והשפעתה על רווחיות הפירמה; נאמנות לקוחות ודרכים לבנות אותה; הגירה עולה מול הגירה יורדת; כלים מעשיים: פילוח לקוחות, תכנית השבה ועוד. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
מכירות מורכבות B2B
|
שלבי תהליך הקנייה; מוקדי השפעה; פרזנטציה?; העמקת הצורך; השפעה על תבחיני קנייה; איך לנהל משא ומתן; הפגת חששות לפני סגירה; טיפול בעקבות השלמת העסקה. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
שרות לקוחות מעל ומעבר
|
מצוי מול רצוי בשרות לקוחות; חשיבות השירות האיכותי; גישה ממוקדת לקוח; פיתוח והטמעה של אמנת שירות; שיחות עם לקוח בטלפון ובכלל; כללים להקשבה אפקטיבית. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
מדע הקניות והמסחור
|
מבוא - מדע הקניות; טעויות נפוצות במסחור ובסידור מדפים; כללים להגברת אפקטיביות התצוגה; אוכלוסיות מיוחדות: גיל הזהב, נשים; האריזה כמפתח להצלחה; כלים לתצוגה (ולפרסום) יוצאי דופן. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
פרסום יצירתי
|
מבוא - הבטחה פרסומית - מהי?; תבניות שיטתיות לפרסום יצירתי; עשרות דוגמאות לפרסומות משובחות; תרגול ופיתוח של פרסומות יצריתיות; ROI בפרסום. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
הצגת נושא ופרזנטציה אפקטיבית
|
פיתוח מיומנויות להצגת נושא בפני קהל; כללים לכתיבת מצגת אפקטיבית; מסרים המובילים לתוצאות; הכנה לפרזנטציה; שימוש נכון בשפת הגוף, בטון, בתנועה, בהומור. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
ניהול יחסי ציבור אקטיביים
|
יחסי ציבור - על מה ולמה?; ידיעה חדשותית מהי? מה מעניין עיתונאי?; קהלי יעד שונים ליחסי-ציבור; פרואקטיביות ביחסי-ציבור; הזרמת ידיעות מכל שכבות הארגון. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
מודיעין עסקי וצמצום סיכונים
|
כלים לזיהוי סכנות לארגון; שיטות לחישוב גודל הסיכונים; מאפיינים ודרכי פעולה של לקוחות מסוכנים; טכניקות חשבונאיות לצמצום סיכונים; שיטות לאיסוף מודיעין עסקי; הגנה על הארגון באמצעות הגדרה מבנית. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
הטמעת אסטרטגיה ע"י BPM
|
איתור ואיפיון תהליכי ליבה תומכי אסטרטגיה; שינויים ארגוניים מול תהליכי הליבה; פיתוח מדדים עסקיים; שילוב מערכות מידע מתקדמות; ליווי צוותי תהליך; האצלת סמכויות ומעבר מניהול לאימון. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
יצירתיות בניהול מותגים
|
מיפוי לקוחות ופערים בטיפול בהם; כלים ליצירתיות (SCAMPER, חשיבה המצאתית); מיצוב מחדש בעזרת תרשים תכונות ערכים; פרסום אפקטיבי בעזרת תבניות יצירתיות; תקשורת שיווקית; יחסי ציבור אקטיביים; פורום מנהלי מותג. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
לקוח מביא לקוח
|
רשימות ממליצים והשימוש בהן; הגעה ללקוחות חדשים דרך לקוחות ישנים; שיווק ויראלי; מ"חבר מביא חבר" ועד "לקוח הופך לעובד"; לקחים ממכירה רב-שכבתית...; אימון לקוחות זוטרים למכור למקבלי החלטות; טיפוח לקוחות אסטרטגיים. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
מצויינות בשרות לקוחות
|
מהו שרות ולמה לטרוח; תקשורת כמנוף לשרות; מענה למסרים סמויים; טיפול בלקוחות קשים; כללים לשרות טלפוני; התמודדות עם קונפליקטים ועם תלונות. למידע נוסף ראה כאן (קובץ Pdf).
|
|
משיווק לטכנולוגיה B2B
|
מבוא לשיווק מוצרים טכנולוגיים; תהליך הגדרת המוצר
והשוק; איך לבצע בחינת כדאיות?; עקרונות התמחור האפקטיבי; בניית תכנית שיווק
ומכירות הלכה למעשה. למידע נוסף ראה
כאן (קובץ Pdf).
|
|
אומנות המכירה
|
המכירה כאומנות; 4 שלבי המכירה; שימוש בסגנונות תקשורת; שכנוע בעזרת שפת גוף; שאלות המקדמות מכירה; כלים לטיפול בהתנגדויות; טכניקות לסגירת עסקה. למידע נוסף ראה
כאן (קובץ Pdf).
|
|