ניהול החדשנות
חדשנות שיטתית
האם החברה שלך חדשנית?
האם אתה מחקה חברות אחרות?
האם הן מחקות אותך?
מאיפה אתה לוקח את הרעיונות שלך?
האם אתה יכול לנבא את הרעיון הגדול הבא בתחום שלך?
כמה מוצרים חדשים השקת בשלוש שנים האחרונות?
איזה אחוז מהמכירות שלך נובע ממוצרים אלה?
כמה כסף אתה מפסיד על מוצרים חדשים?
בשוק המתחדש כיום בקצב כה מהיר, יצירתיות הופכת להיות גורם מרכזי בהצלחה. עם זאת, הרחבת טווח המוצרים והשירותים שלך היא בדרך כלל תהליך איטי, מורכב ויקר מאוד. לכן, חשוב ללמוד מניסיונם של אחרים בתחום החדשנות, ולהטמיע שיטות עבודה יעילות.
ZOOZ מספקת ייעוץ, ליווי, הדרכה ושיטות בדוקות בנושא ניהול החדשנות. פירוט על ההדרכות שלנו בתחום מופיע בחוברת: סדנאות חדשנות ויצירתיות. לצוות הרב תחומי שלנו יש ניסיון רב בהיבטים השונים של ניהול החדשנות: פיתוח רעיונות למוצרים ושרותים, ביצוע מחקרי שוק, בניית אסטרטגיה לחדשנות, טיפוח היצירתיות ועבודת הצוות, פתרון בעיות טכנולוגיות, ניהול והשקת מוצרים, פיתוח תשתית ארגונית, ועוד.
סל שרותים
ZOOZ מסייעת בתחומי ניהול החדשנות הבאים:
- כלי-חשיבה ופיתוח רעיונות למוצרים ולשרותים חדשים
- ניהול בנק רעיונות - סינון פנימי וחיצוני (concept testing), פיתוח שוטף
- פריצות דרך טכנולוגיות - ליצירת יתרון או הוזלת עלויות
- תשתית ארגונית - תיקצוב, ועדות, יצירתיות, עבודת צוות
- תשתית אסטרטגית - מדיניות, יעדים, תאימות לשיווק ולפיתוח
- מסחור - חדירה שיווקית, מיצוב, מכירות מורכבות, אריזות
לנוחותך,ZOOZ מציעה סדנאות חדשנות שיטתיתTM, פנים-ארגוניות, בכל רחבי ישראל. במהלך סדנאות אלה המשתתפים לומדים בין היתר איך ליישם כלי-חשיבה אפקטיביים, תוך התמקדות במוצר או שרות שהם עצמם מספקים, ולרוב מעלים עשרות רעיונות שימושיים לחידושים בתחום בו הם עוסקים.
חדשנות שיטתית
מעוניינים לפתח מוצרים או שירותים חדשים?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, [email protected].