תמונת אווירה

יצירת קשר

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות: מייל: [email protected] טלפון: 09-9585085 פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

מערך שרות לקוחות



שרות לקוחות

עד כמה אתם מכירים את הלקוחות שלכם?
האם אתם מנהלים מאגרי נתונים מסודרים עליהם?
האם הלקוחות שלכם שבעי רצון מכם?
איך אתם נערכים על מנת להבטיח זאת ולשמר לקוחות?
איך אתם מטפלים בתלונות של לקוחות? יש לכם נוהל מסודר?
איזה אחוז מהלקוחות שלכם מבצעים קניות חוזרות?
האם הם גם ממליצים עליכם לאחרים?
והאם הלקוחות הפנימיים אצלכם שבעי רצון מהשרות שהם מקבלים?
מה אחוז התחלופה של נותני השרות בארגונכם?
האם נותני השרות עברו הכשרות בתחום השרות?
האם כשגייסתם אותם וידאתם שהם מתאימים לתפקיד?
האם הם מספקים שרות יוצא-דופן ובלתי נשכח?

שרות לקוחות משובח הוא תנאי הכרחי לצמיחת עסקים כיום. שימור לקוחות והגברת שביעות רצונם מובילים להגדלה משמעותית של ההכנסות ואת הריווחיות. מאמצים לשימור של לקוחות קיימים תוך מתן שרות איכותי משתלמים פי חמש ויותר (במונחי עלות מול תועלת) ממאמצים להבאת לקוחות חדשים.

מה נדרש על מנת להצטיין במתן שרות? השקעה אמיתית, ועבודה חכמה. בין היתר חשוב לקבוע מדיניות ארגונית ויעדים בתחום, להכשיר בהתאם את כל העוסקים במתן שרות, לספק להם כלים ונהלים שיתמכו בעבודם השוטפת, לתת להם גם אחריות וגמישות לקבל בעצמם החלטות, ולמדוד ולשפר באופן שוטף את התוצאות בעזרת מנגנוני בקרה ומשוב.

ZOOZ מסייעת לחברות בכל הקישור למערכי שרות לקוחות, תוך דגש על התאמה בין משאבי הארגון והאסטרטגייה השיווקית לצרכים ולציפיות של הלקוחות החיצוניים והפנימיים. נוכל לסייע לכם בתהליכים מורכבים ומקיפים, או בהיבטים מקצועיים ספציפיים הקשורים למערכי שרות לקוחות.

את הייעוץ והליווי בתחום מערכי השרות מרכז ב-ZOOZ מר אבישי לנדאו, שהינו בעל ותק וניסיון רב בהקמת ובניהול מערכי שרות. פרטים עליו נמצאים כאן.



סל שרותים

העזרה בתחום מערכי שרות לקוחות כוללת, בין היתר:


הקמת מוקדי שרות

  • גיוס מיון והשמת עובדים
  • הכשרה ואימון בסיסי
  • פיתוח נהלי עבודה
  • רכישת תוכנות CRM
  • התאמת ממשקי התוכנה לצרכים

השבחת תשתיות שרות קיימות


הצבת יעדים ומדדים, בקרה ומשוב

  • תהליכי לקוח סמוי
  • סקרי שביעות רצון
  • זמני המתנה ותגובה
  • קריאות חוזרות וקריאות המשך
  • תחקירים והפקת לקחים

ליווי מערכי שרות ייחודיים

  • מוקדי שרות טלפוני
  • שרות בסניפים (טלרים)
  • שרות טכני
  • שרותי חוץ אצל הלקוחות
  • שרות ללקוחות פנימיים

סיוע בפיתוח ארגוני ומיבני

  • מרכזי רווח ועלות
  • פיתוח ארגוני
  • עתודה ניהולית
  • הטמעת גישה עסקית
  • שיטות תמרוץ ותגמול

התאמה לצרכי מערך השיווק

  • השתלבות במאמצי המכירה
  • "קליטת" מוצרים חדשים
  • הערכות מול קמפיין פרסומי
  • סיוע ליחסי-הציבור
  • הזרמת רעיונות לחידושים


ליווי וייעוץ מערכי שרות

מעוניינים בסיוע בתחום מערכי השרות בארגון שלכם?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, [email protected].