מערך שרות לקוחות
שרות לקוחות
עד כמה אתם מכירים את הלקוחות שלכם?
האם אתם מנהלים מאגרי נתונים מסודרים עליהם?
האם הלקוחות שלכם שבעי רצון מכם?
איך אתם נערכים על מנת להבטיח זאת ולשמר לקוחות?
איך אתם מטפלים בתלונות של לקוחות? יש לכם נוהל מסודר?
איזה אחוז מהלקוחות שלכם מבצעים קניות חוזרות?
האם הם גם ממליצים עליכם לאחרים?
והאם הלקוחות הפנימיים אצלכם שבעי רצון מהשרות שהם מקבלים?
מה אחוז התחלופה של נותני השרות בארגונכם?
האם נותני השרות עברו הכשרות בתחום השרות?
האם כשגייסתם אותם וידאתם שהם מתאימים לתפקיד?
האם הם מספקים שרות יוצא-דופן ובלתי נשכח?
שרות לקוחות משובח הוא תנאי הכרחי לצמיחת עסקים כיום. שימור לקוחות והגברת שביעות רצונם מובילים להגדלה משמעותית של ההכנסות ואת הריווחיות. מאמצים לשימור של לקוחות קיימים תוך מתן שרות איכותי משתלמים פי חמש ויותר (במונחי עלות מול תועלת) ממאמצים להבאת לקוחות חדשים.
מה נדרש על מנת להצטיין במתן שרות? השקעה אמיתית, ועבודה חכמה. בין היתר חשוב לקבוע מדיניות ארגונית ויעדים בתחום, להכשיר בהתאם את כל העוסקים במתן שרות, לספק להם כלים ונהלים שיתמכו בעבודם השוטפת, לתת להם גם אחריות וגמישות לקבל בעצמם החלטות, ולמדוד ולשפר באופן שוטף את התוצאות בעזרת מנגנוני בקרה ומשוב.
ZOOZ מסייעת לחברות בכל הקישור למערכי שרות לקוחות, תוך דגש על התאמה בין משאבי הארגון והאסטרטגייה השיווקית לצרכים ולציפיות של הלקוחות החיצוניים והפנימיים. נוכל לסייע לכם בתהליכים מורכבים ומקיפים, או בהיבטים מקצועיים ספציפיים הקשורים למערכי שרות לקוחות.
את הייעוץ והליווי בתחום מערכי השרות מרכז ב-ZOOZ מר אבישי לנדאו, שהינו בעל ותק וניסיון רב בהקמת ובניהול מערכי שרות. פרטים עליו נמצאים כאן.
סל שרותים
העזרה בתחום מערכי שרות לקוחות כוללת, בין היתר:
הקמת מוקדי שרות
השבחת תשתיות שרות קיימות
הצבת יעדים ומדדים, בקרה ומשוב
|
ליווי מערכי שרות ייחודיים
סיוע בפיתוח ארגוני ומיבני
התאמה לצרכי מערך השיווק
|
ליווי וייעוץ מערכי שרות
מעוניינים בסיוע בתחום מערכי השרות בארגון שלכם?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, [email protected].
מידע משלים
- שיווק - מאגר מאמרים ומידע
- חוברת סדנאות אסטרטגיה, שיווק, שירות ומכירות
- עלון לזוז - לעוסקים באסטרטגיה, שיווק וחדשנות