מוּצָרֶשֵת - הופכים עולמות בשבילך
חלק ה'
ראיון עם ארי מנור, מנכ"ל
ZOOZ על הפרוייקט הייחודי
התפרסם במגזין בינה עסקית, אוקטובר 2001
על קצה המזלג - טיפים שיווקיים מבית ZOOZ
- חשוב לבדוק את צרכי הלקוחות, לאלו עוד דברים הם יכולים להזדקק מאיתנו, ואם יש דברים שהיו רוצים שנעשה אחרת ואיך.
- כל פעם שאתה בפגישה עם לקוח, לשאול אם הוא חושב שיש עסקים נוספים שיוכלו ליהנות משירותיך ולפנות אליהם, על מנת להשיג עוד מכירות.
- איך לשכנע לקוח פוטנציאלי להיפגש אתכם? להתמקד בלקוח ובאופיו המיוחד ופחות במוצר שלכם. לחשוב איזה דברים "עושים לו את זה".
- לדוגמה כשרצינו להגיע לבעלי מסעדות בניו יורק ולהציע להם שיווק של שרותי משלוחים, הם לא היו מעונינים. לאחר היכרות מעמיקה יותר הגענו למסקנה ששיווק של שירותי קייטרינג כן מעניין אותם, וכך השגנו פגישות. כאמור, שמנו בצד את המוצר וחשבנו מה מעסיק את הלקוח. להרחבה - ראו מאמר על חדירה שיווקית.
- חשוב לבנות אמון עם הספקים שלכם. תעזרו להם איפה שאתם יכולים. לפעמים היחסים נעכרים בגלל מעשים מיותרים שלנו, למשל בגלל שלא שילמנו בזמן. לעיתים זה בא מהנהלת החשבונות ולא מהמנכ"ל.
- המצב קשה ויכול להיות יותר קשה - אין נוסחת קסם. חשוב לבחון היטב את המשאבים. לבדוק אלטרנטיבות, לרבות סגירה. לחקור. לברר. להקשיב להגיון ולא רק לרגש. והכי חשוב - לא להיות פסיבי. למי שהחליט לצעוד בכיוון חדש - מומלץ להשתמש ביועצים מנוסים. אם החלטת להפוך ליצואן, תוכנית מוּצָרֶשֵת מעמידה לרשותך צוות מקצועי ברמה הכי גבוהה, שיעשה הכל כדי לצמצם סיכונים.
המשך ל: חלק I | חלק II | חלק III | חלק IV | חלק V
תוכנית מוּצָרֶשֵת
מעוניינים להתחיל לשווק מוצרים לרשתות קמעונאיות בחו"ל?
צרו איתנו קשר: 09-9585085, [email protected].