המודעה שבאמת גייסה עובדים
סיפורי הצלחה של ZOOZ
בסוף שנת 1999, גיוס אנשי היי-טק לא היה לרוב משימה קלה, וכל החברות התחרו על מעט מדי מתכנתים. הגיוס התבצע לרוב בעזרת חברות השמה. חברות נהגו לפרסם עמודים שלמים במוספי הדרושים, אך עשו זאת בעיקר מסיבות תדמיתיות. מודעות הדרושים עלו אמנם כסף רב, אך חברות ההיי-טק נאלצו לשלם, בנוסף, גם עמלה גבוהה לחברות ההשמה, על מנת לגייס עובדים מתאימים.
לכן, בהתחשב בנסיבות, אנו בהחלט גאים על כך שמודעת רבע עמוד שחברת ZOOZ פיתחה עבור Adwise הספיקה על מנת לאייש שש מתוך שבע המשרות שפורטו בה. הכותרת - "מיליארד דולר לראש" - פנתה אל יצר הבצע של המועסקים, ועשתה את שלה. המודעה חסכה ל-Adwise קרוב ל-200 אלף שקל, על עמלות למשרדי השמה ועל מודעות בגודל עמוד.