המלצות על ZOOZ
מה אומרים על תהליכי חדשנות איתנו
להלן המלצות של לקוחות, בעקבות סדנאות חדשנות שיטתית שעברו איתנו:
"לא שיערנו כי אחרי השקעה כה קצרה בתהליך מובנה נגיע לתוצאה כה טובה. הצלחתם להוציא מאיתנו פרץ של יצירתיות."
ניסים מעוז, מנכ"ל מעוז אוניקובסקי
"הייעוץ היה מצוין. גם רוח הצוות שהוא בנה, וגם הקשר הטוב בין הפונקציות הניהוליות השונות... חלק מהרעיונות שעלו בסדנאות היו כל כך טובים, שכבר בערב לאחר הסדנא, הגענו למפעל ועבדנו על פיתוחם."
אמנון שחם, מנכ"ל גמל-שריד
"יש לי ניסיון של 15 שנה עם חברות יעוץ. חלקם טובים יותר וחלקם פחות. זה היה הייעוץ הטוב ביותר שזכור לי שהחברה קיבלה בזמן זה. מעולם לא הצלחנו להעלות מספר כה רב של רעיונות איכותיים."
צביקי זולוטריוב, מנכ"ל מדיטק מבית סם-און
"יכולת המפעל לפני סדנאות החדשנות אינה דומה כלל ועיקר ליכולתו לביצוע חדשנות אחרי הסדנאות. היכולות החדשות יביאו את המפעל ע"י שיווק והשקעות נכונות, לריווחיות טובה הרבה יותר בעתיד הקרוב."
יוסי שייקר, מנכ"ל דיוק אנרגיה
"ההפתעה הגדולה מכולן הייתה כאשר הבנו שבאמת השגנו את מטרת הקורס 80% - מסה"כ החידושים שיהיו בשוק שלנו בשנים הקרובות."
קוסטין סטויאן, מנהל הרכש והחדשנות, אפיקים רכב חשמלי
"כיום, לאור הפיתוח שנעשה והפיתוחים שבדרך, אנו יכולים לומר כי התוכנית עלתה על הציפיות, ויצרה אינטגרציה מוצלחת ביותר בין המחלקות השונות."
חיים רגב, מנכ"ל נקה - קרליין
"הנחייה מסודרת ומקצועית... ניתנו כלי עבודה ישימים לצוות הניהולי... מומלץ לכל מפעל העוסק בתחומים של פיתוח וחדשנות."
נתן יגר, מנכ"ל פוליגל
"אהבתי את היצירתיות השיווקית - את היכולת "להכנס" לנעלי החברה ולחשוב יחד איתה על פתרונות יצירתיים."
גילון בק, מנכ"ל ארד-דליה
"הסדנא הובילה לרשימה של כ-10 מוצרים חדשים מועדפים, שניתן לפעול לשיווקם עוד בשנת העבודה הנוכחית."
ד"ר גלעדה אבישר, ראש המרכז לתכנון לימודים, מכללת בית-ברל
"בפעם הראשונה קיבלתי בסדנא כלי אמיתי של חשיבה שיטתית יוצרת באופן שמבטיח צמיחה ממשית."
חיות יוגב, מנהלת בגיר ישראל, בגיר
"נוצרה דינמיקה של חדשנות, ושינוי אווירה חיובי בחברה."
עופר רבינוביץ, מנהל התפעול והחדשנות, נוגה הנדסה
"אהבתי את העובדה שכל אחד בסדנא, ללא יוצא מהכלל, יש לו רעיונות חדשים, למרות שעד לסדנא לא נחשב כממציא."
אייל זולוטריוב, רוקח ממונה, מדיטק מבית סם-און
"אם רצונך לרענן את צורת החשיבה, להסתכל על הפעילות האישית והארגונית מזוויות שונות... זו הדרך. לא לפחד לזוז, לא לפחד להשתנות..."
יואל רוטשילד, ראש היחידה לתכנון ופדגוגיה, רשת אורט
"150 שעות של הרחבת אופקים ונחת רוח. יתרון ברור של מרצה מבריק."
אריק דמבלר, מנכ"ל פריזמה מערכות שקילה
"ניהול יעיל וממוקד של דיון רב משתתפים בכלל ושל מיצוב מוצרים בפרט."
שמעון מיכנובסקי, סמנכ"ל פרמה, ניאופרם
"התמקדות כל הזמן במטרה... בבהירות, נחישות, ותוך שיתוף המשתתפים... מומלץ למי שמזהה צורך לבצע שינוי."
רימונה בוסתן, מנהלת משאבי אנוש, ארד-דליה
"הסדנאות פתחו לי עולם לצורת חשיבה חדשה... מבט שונה על בעיות שנתקלתי בהם..."
אילון אסכולאי, מנהל מו"פ פרמצבטי, אגיס תעשיות
"הפקנו שיטה להעלאת רעיונות חדשים, לרבות סינון רעיונות ודרך לממשם. אהבתי את העקביות הסדר והלוגיקה, ואת פתיחת האופקים."
אפרת בן-חורין, מנכ"ל ארקל מוצרי פלסטיק
"רכשתי הבנה של תהליכי ודרישות השיווק... הרבה עניין אינטלקטואלי והתקדמות אישית... אהבתי את רצינות המנחה, ואת הגישה המכבדת את המשתתפים"
אהרון בן-שחר, מנהל פיתוח מוצרים, פוליגל
"סדנא מובנית ומעניינת, המכוונת את צוות החשיבה של החברה, ומלמדת אותו לחשוב חדשנות בצורה יעילה ואפקטיבית."
עדי אלפנדרי, סמנכ"ל השיווק, SMS מחסנים חכמים
"למדתי לפתח את מוצרי החברה ואת האינטרסים של החברה בשיטתיות."
רן ויצמן, מנהל טיפה טכנולוגיה
"צוות המו"פ של המפעל הכניס לתוכנית העבודה שלו חלק לא מבוטל מהרעיונות שהועלו בפרויקט."
יורן בקלר, מנהל משאבי-אנוש, פולישק
"סדנא טובה לכל חברה הזקוקה לניעור והתחדשות."
נפתלי (נפט) הירש, מנכ"ל נוגה הנדסה
"אופק השיווק גדל. הייתי במקומות שמעולם לא הייתי בהם... קבלתי כלים שאוכל להשתמש בהם יום-יום. אני בטוח שנעלה את מכירות החברה."
אריה זולוטריוב, יו"ר מדיטק מבית סם-און
"הסדנא מעצימה ומחזקת את כושר בניית ההכנסות של החברה."
דן וינטר, מנכ"ל ארד טכנולוגיות
"רכשנו גישה חדשה ומובנית לשיווק ולגידול הכנסות."
עמוס עצמוני, מנהל מחלקת ארגון וכספים, רשת אורט
"כל אחד יכול להיות יוצר בעזרת חשיבה המצאתית - זו אינה תכונת-על."
רויטל ברדה, מנהלת אבטחת איכות, בגיר
"מבט חדש ואחר על פיתוח וחדשנות בארגון."
משה אתר, מנהל הפיתוח, SMS מחסנים חכמים
"למרות שאני איש מכירות ותיק מאוד, היה לי הרבה מה ללמוד."
חיים גונן, מנהל אזור דרום, פריזמה מערכות שקילה