|
ראשי
> אודות > הודעות
לעיתונות
לקראת שבוע החדשנות והעיצוב בישראל - מנכ"ל 'ZOOZ': חדשנות מהווה מנוע צמיחה עיקרי ליצואנים
01/01/2005
11 חברות ישראליות מציגות השנה קווי מוצרים
חדשניים בביתן החדשנות, במסגרת תערוכת החדשנות והעיצוב במרכז הקונגרסים בגני התערוכה בתל אביב, שתיערך ב-5 עד ל-8 בינואר 2005. שש מתוך אחד-עשר החברות המציגות בביתן קיבלו ליווי שיווקי וסיוע בפיתוח מוצרים וחידושים על-ידי חברת ZOOZ, חברת ייעוץ
שיווקי וארגוני המתמחה בתחום החדשנות (www.zooz.co.il). על חברות אלה
נמנות:
- בגיר - שהעמידה
שורה של חליפות חדשניות (חליפה מתכבסת בבית, חליפה אוורירית וגמישה
מאוד, חליפה קלה ב-40% מהמקובל, ועוד) וחדרה בעזרתן לשווקים חדשים -
לרבות בגרמניה, בספרד וביפן.
- קפרו - יצרנית
כלי מדידה, שהגדילה את הכנסותיה בעזרת מוצרים ייחודיים וחדשניים, מ-2
ל-10 מיליון דולר במהלך מספר שנים, ונחשבת כיום כמותג מושך-קהל
ברשתות DIY בחו"ל.
- תפן פלסט -
שהציגה קו מוצרים חדש - קליבות GatorClamps העשויות מפלסטיק, והפכה
בכך מקבלן משנה ליצואן המייצר לראשונה מוצרים ממותגים בבעלותו.
- ג.י.א-כרמון -
קבלנית משנה שבדומה לתפן פלסט פיתחה לראשונה קו מוצרים ממותג
בבעלותה, המשווק כעת לרשתות פארמה, ציוד לבית ועוד, בארץ ובחו"ל:
SmartGuard, קופסאות בטיחות המונעות מפעוטות גישה לתרופות ולחומרים
מסוכנים.
- אפיקים רכב חשמלי - שהסתייעה ב-ZOOZ על מנת לפתח דורות חדשים של קלנועיות
הנמכרות בישראל ובחו"ל בהצלחה מרובה.
- אומגה - יצרנית חומרי יצירה שפיתחה במסגרת סדנאות חדשנות צבעי-גואש ובצקים ייחודיים, וכעת מציגה אותם לראשונה לעולם.
מנכ"ל ZOOZ , ארי מנור, שירצה בתערוכה על ניהול והנחיית פרוייקטים משולבים של חדשנות, אומר כי המטרה העיקרית של קידום נושא החדשנות היא לעזור ללקוחות לצמוח. "חדשנות היא מנוע צמיחה עיקרי, בייחוד לחברות ישראליות המנסות להתחרות בשווקים בינלאומיים. יצרנים ישראליים מתקשים לנצח במלחמת העלויות מול מתחרים סינים, ובנוסף - חסרים את המוניטין של מותגים בינלאומיים ותיקים. לכן, הכי קל להם להכנס למדף ברשת הקמעונאית ברמת מחירים בינונית, ובשילוב של חידושים שהופכים את המוצרים לאטרקטיביים יותר. לכן, אנו מסייעים לרבים מלקוחותינו דווקא בתחום החדשנות, לרבות פיתוח רעיונות לחידושים במוצרים, איתור כיוונים לקווי מוצרים חדשים, בניית תשתית לניהול החדשנות וצנרת הרעיונות בארגון, והטמעת כלים לפתרון בעיות טכנולוגיות ולמסחור יוצא-דופן". מציין מנור.
מנכ"ל ZOOZ מסר כי
החדשנות
השיטתית מסייעת לארגונים להשגת יתרון תחרותי בפלח השוק הגלובאלי בו הם
פועלים, או להתרחבות לתחומים חדשים. כתוצאה מתוכניות ההדרכה והליווי של
ZOOZ ארגונים הצליחו לחזות ולהוציא לשוק את הרעיונות והחידושים החשובים בתחומן, ולאחר שחברות אלה חוו ויישמו הצלחות, הדרך למהפכת ניהול בתחום החדשנות הייתה סלולה. בתוך שנים אחדות, המוצרים החדשים היוו מנוע גידול חשוב, והניבו 25% ומעלה מהמכירות השנתיות של כל חברה.
"למרות שהשיטות בהן אנו משתמשים אמורות לחזות
80% או יותר מהמוצרים החדשים האפשריים, אין בכך תועלת אם התהליך אינו
מלווה בניפוי ומסחור אפקטיביים של הרעיונות הטובים ביותר. למעשה, בנייה
של בנק רעיונות הינה רק הצעד הראשון בדרך לשליטה בתחום החדשנות", אומר
מנכ"ל ZOOZ , ארי מנור, ומוסיף כי בשנים האחרונות המודעות לחשיבות נושא החדשנות גוברת בישראל, ויותר משאבים מופנים לניהול תהליכי חדשנות שיטתיים.
לראש העמוד
|
|