ראשי > אודות > הודעות לעיתונות

לקראת שבוע החדשנות והעיצוב בישראל - מנכ"ל 'ZOOZ':
חדשנות מהווה מנוע צמיחה עיקרי ליצואנים



01/01/2005

11 חברות ישראליות מציגות השנה קווי מוצרים חדשניים בביתן החדשנות, במסגרת תערוכת החדשנות והעיצוב במרכז הקונגרסים בגני התערוכה בתל אביב, שתיערך ב-5 עד ל-8 בינואר 2005. שש מתוך אחד-עשר החברות המציגות בביתן קיבלו ליווי שיווקי וסיוע בפיתוח מוצרים וחידושים על-ידי חברת ZOOZ, חברת ייעוץ שיווקי וארגוני המתמחה בתחום החדשנות
(www.zooz.co.il). על חברות אלה נמנות:

  • בגיר - שהעמידה שורה של חליפות חדשניות (חליפה מתכבסת בבית, חליפה אוורירית וגמישה מאוד, חליפה קלה ב-40% מהמקובל, ועוד) וחדרה בעזרתן לשווקים חדשים - לרבות בגרמניה, בספרד וביפן.
  • קפרו - יצרנית כלי מדידה, שהגדילה את הכנסותיה בעזרת מוצרים ייחודיים וחדשניים, מ-2 ל-10 מיליון דולר במהלך מספר שנים, ונחשבת כיום כמותג מושך-קהל ברשתות DIY בחו"ל.
  • תפן פלסט - שהציגה קו מוצרים חדש - קליבות GatorClamps העשויות מפלסטיק, והפכה בכך מקבלן משנה ליצואן המייצר לראשונה מוצרים ממותגים בבעלותו.
  • ג.י.א-כרמון - קבלנית משנה שבדומה לתפן פלסט פיתחה לראשונה קו מוצרים ממותג בבעלותה, המשווק כעת לרשתות פארמה, ציוד לבית ועוד, בארץ ובחו"ל: SmartGuard, קופסאות בטיחות המונעות מפעוטות גישה לתרופות ולחומרים מסוכנים.
  • אפיקים רכב חשמלי - שהסתייעה ב-ZOOZ על מנת לפתח דורות חדשים של קלנועיות הנמכרות בישראל ובחו"ל בהצלחה מרובה.
  • אומגה - יצרנית חומרי יצירה שפיתחה במסגרת סדנאות חדשנות צבעי-גואש ובצקים ייחודיים, וכעת מציגה אותם לראשונה לעולם.


מנכ"ל ZOOZ , ארי מנור, שירצה בתערוכה על ניהול והנחיית פרוייקטים משולבים של חדשנות, אומר כי המטרה העיקרית של קידום נושא החדשנות היא לעזור ללקוחות לצמוח. "חדשנות היא מנוע צמיחה עיקרי, בייחוד לחברות ישראליות המנסות להתחרות בשווקים בינלאומיים. יצרנים ישראליים מתקשים לנצח במלחמת העלויות מול מתחרים סינים, ובנוסף - חסרים את המוניטין של מותגים בינלאומיים ותיקים. לכן, הכי קל להם להכנס למדף ברשת הקמעונאית ברמת מחירים בינונית, ובשילוב של חידושים שהופכים את המוצרים לאטרקטיביים יותר. לכן, אנו מסייעים לרבים מלקוחותינו דווקא בתחום החדשנות, לרבות פיתוח רעיונות לחידושים במוצרים, איתור כיוונים לקווי מוצרים חדשים, בניית תשתית לניהול החדשנות וצנרת הרעיונות בארגון, והטמעת כלים לפתרון בעיות טכנולוגיות ולמסחור יוצא-דופן". מציין מנור.

מנכ"ל ZOOZ מסר כי החדשנות השיטתית מסייעת לארגונים להשגת יתרון תחרותי בפלח השוק הגלובאלי בו הם פועלים, או להתרחבות לתחומים חדשים. כתוצאה מתוכניות ההדרכה והליווי של ZOOZ ארגונים הצליחו לחזות ולהוציא לשוק את הרעיונות והחידושים החשובים בתחומן, ולאחר שחברות אלה חוו ויישמו הצלחות, הדרך למהפכת ניהול בתחום החדשנות הייתה סלולה. בתוך שנים אחדות, המוצרים החדשים היוו מנוע גידול חשוב, והניבו 25% ומעלה מהמכירות השנתיות של כל חברה.

"למרות שהשיטות בהן אנו משתמשים אמורות לחזות 80% או יותר מהמוצרים החדשים האפשריים, אין בכך תועלת אם התהליך אינו מלווה בניפוי ומסחור אפקטיביים של הרעיונות הטובים ביותר. למעשה, בנייה של בנק רעיונות הינה רק הצעד הראשון בדרך לשליטה בתחום החדשנות", אומר מנכ"ל ZOOZ , ארי מנור, ומוסיף כי בשנים האחרונות המודעות לחשיבות נושא החדשנות גוברת בישראל, ויותר משאבים מופנים לניהול תהליכי חדשנות שיטתיים.

 

  • לפרטים נוספים:
    שוקי גוטמן, גוטמן-דולב תקשורת שיווקית יוזמת
    טלפון: 03-5470321
    נייד: 052-3586887
    פקס: 03-5470373
    [email protected]

  • הורד את ההודעה בפורמט Word



לראש העמוד

 

לעוסקים בשיווק וחדשנות

רקע כללי
לקוחות
שרותים
   אסטרטגיה
   חדשנות שיטתית
   מערכי שרות לקוחות
   תקשורת שיווקית
   סדנאות
   אימון עסקי
תכנים
   עלון לזוז
   מאמרים
   ספרים מומלצים

עלון לזוז
עלון אלקטרוני בנושאי אסטרטגיה, שיווק וחדשנות.

עלון תזזית
עלון אלקטרוני בנושאי משאבי אנוש והדרכה.

עלון זוזון
עלון אלקטרוני לעצמאים ולבעלי עסקים קטנים.

עלון מאזניים
עלון אלקטרוני לעורכי-דין.

יצירת קשר

כיתבו את בקשתכם:
שם:
תפקיד:
ארגון:
אי-מייל:
טלפון:

נשמח לעמוד לרשותכם גם בדרכים הבאות:
מייל: [email protected]
טלפון: 09-9585085
פקס: 09-9582665
כתובת: זוז שיווק בע"מ,
מוהליבר 1/58 הרצליה 46328

Bookmark and Share              תנאי-שימוש             

לעוסקים באסטרטגייה, שיווק וחדשנות
סדנאות
סדנאות חדשנות שיטתית
חוברת סדנאות שיווק, שרות ומכירות
חוברת סדנאות חדשנות ויצירתיות
ייעוץ וליווי
פיתוח אסטרטגייה
ניהול החדשנות
תקשורת שיווקית
אימון עסקי – business coaching
פתרון בעיות טכנולוגיות
תכנים
עלון לזוז –לעוסקים באסטרטגייה שיווק וחדשנות
ספרים מומלצים – בנושאי שיווק, אסטרטגיה, חדשנות, שרות ומכירות
מאמרים
אסטרטגייה
שיווק
חדשנות
לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
סדנאות
חוברת סדנאות פיתוח מנהלים
חוברת סדנאות פיתוח עובדים
ייעוץ וליווי
ייעוץ ופיתוח ארגוני
אימון עסקי למנהלים
תכנים
עלון תזזית – לעוסקים במשאבי אנוש והדרכה
בחן את עצמך – שאלונים
ספרים מומלצים – בנושאי ניהול ומשאבי אנוש
מאמרים
פיתוח מנהלים
פיתוח ארגוני
ניהול ומנהיגות
אימון עסקי
מאמרים בעיתונות
לעצמאים ובעלי עסקים קטנים
שרותים
ייעוץ להשבחת העסק
סיוע בהטמעת שינויים בעסק
אימון אישי לבעלי עסקים
מעגל עסקים
סדנאות והדרכות לעסק
תכנים
עלון זוזון – לעצמאים ולבעלי עסקים
בחן את עצמך – ניתוח העסק
ספרים מומלצים - לעסקים
מאמרים
חמשת היסודות של ניהול תכליתי
אלמנט האדמה – בחירת החזון
אלמנט המים – ניהול ופיתוח המשאב האנושי
אלמנט העץ – ניהול התקשורת השיווקית
אלמנט האש – ניהול הלקוחות
אלמנט המתכת – ניהול פיננסי
אודות ZOOZ
פרופיל חברה
הצוות של ZOOZ
הלקוחות של ZOOZ
המלצות על ZOOZ - חדשנות שיטתית
המלצות על ZOOZ – פיתוח מנהלים
סיפורי הצלחה
דרושים ב-ZOOZ
חדשות - כנסים והרצאות
חדשות – לקוחות ופרוייקטים
חדשות – שרותים ומוצרים
חדשות - חדש באתר
הרשמה לאתר
חיפוש באתר
מפת האתר
אנגלית – English site
יצירת קשר