|
ראשי
> אודות > הודעות
לעיתונות
חברת ZOOZ סייעה לעלית לפתח בנק
רעיונות
לחידושים בתחומי השוקולד והמאפה
05/09/2004
חברת ZOOZ ליוותה תהליכי חדשנות והעבירה החודש
סדנאות פיתוח מוצרים בעלית מאפה ובעלית
ממתקים. במסגרת הסדנאות נלמדו כלים שיטתיים לפיתוח רעיונות
וסינונם. במהלך הסדנאות העלו המשתתפים מאות רעיונות יצירתיים לחידושים
בוופלים, עוגות, עוגיות, ושוקולד.
איילת גולדברג-גבאי, מנהלת תחום משפחה וילדים
בעלית ממתקים, מסרה כי מטרת הפעילות היתה איתור חדשנויות ופריצות-דרך
בתחום השוקולד, כהמשך להשקות מוצרים חדשניים בתחום בשנים האחרונות.
איילת אף הוסיפה: "הצלחנו לפתח באמצעות הסדנא בנק רעיונות גדול. חלק
מהרעיונות נראים בהחלט מבטיחים הן מבחינת ישימות והן מבחינת הפוטנציאל
השיווקי שלהם. באמצעות פיתוח של רעיונות אלו נצליח להתמיד בתנופת
החדשנות ולהביא לצרכן מוצרים מפתיעים ומרגשים".
ארי מנור, מנכ"ל חברת ZOOZ, מסר כי פיתוח בנק
רעיונות הינו צעד הראשון בדרך לשליטה בתחום החדשנות. "למרות שכלי
החשיבה בהם השתמשנו מסוגלים לנבא 80% או יותר מהמוצרים החדשים
האפשריים, אין בכך תועלת אם התהליך אינו מלווה בניפוי ומסחור אפקטיבי
של הרעיונות הכי טובים.", ציין מנור.
בשנים האחרונות נוטלת ZOOZ חלק חשוב בהטמעת תהליכי "חדשנות
שיטתית" בקשת רחבה של חברות ישראליות, וביניהן
בגיר, שטראוס
ועלית. חדשנות שיטתית מאפשרת לחברות לחזות ולהוציא
לשוק את הרעיונות והחידושים החשובים בתחומן, ובהמשך - לאחר שחוו ויישמו
הצלחות, הדרך למהפכת ניהול בתחום החדשנות סלולה. תוצאה טיפוסית לתהליכי
חדשנות שיטתית הינה שמוצרים חדשים הופכים למנוע גידול חשוב, ותורמים
20% ומעלה מסך כל המכירות השנתיות של כל חברה.
חברת ZOOZ הישראלית משמשת מאז הוקמה ב-1999, כחברת
ייעוץ והדרכה לארגונים במגוון תחומים כגון:
אסטרטגיה, שיווק,
ניהול
חדשנות, פיתוח ארגוני, יצירתיות, מיומנויות ניהול ועוד. במהלך השנים
פותחו בחברת ZOOZ מספר תוכניות ייעוץ והדרכה ייעודיות ואפקטיביות מאוד,
לרבות מוּצָרֶשֶת (המסייעת לפתח קווי-מוצרים לרשתות
קמעונאיות בחו"ל),
חדשנות שיטתית (המקנה כלים
פנים-ארגוניים לניהול החדשנות), ופיתוח מנהיגות
(מתגמלת ומתמירה). ZOOZ ממשיכה לפעול ולייעץ בהצלחה מול האתגרים העומדים בעולם העסקי הגלובלי, תוך שהיא מסייעת לארגונים להתחדש ולצמוח באופן משמעותי ומרשים בשוק המקומי והבינלאומי.
לראש העמוד
|
|