|
מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית |
09-9585085 | [email protected] |
www.zooz.co.il |
| גיליון מס. 97 |
שלום!
אנו שמחים לשלוח לכם גיליון חדש של תְּזָזִית.
עלון תְּזָזִית נשלח מידי חודש כשרות חינם לכששת אלפים מנהלי משאבי אנוש והדרכה.
העלון מכיל מדורים מתחלפים עם המלצות, טיפים וראיונות, ואינו מכיל פירסומות.
השתדלנו לקצר, מתוך הנחה שזמנכם יקר והמלאכה מרובה.
למעוניינים בהרחבות הוספנו קישורים למאמרים ולמידע רלוונטי.
אנו מקווים כי תמצאו את העלון שימושי. נשמח לקבל תגובות והצעות.
קריאה מהנה!
צוות ZOOZ
|
פרופיל
קרא על מנהלים בתחום בחברות
אחרות |
אבי רובינזון, סמנכ"ל HR , כתר פלסטיק בע"מ |
- מס' עובדים בחברה: כ-1,500 עובדים בארץ ומספר עובדים ברחבי העולם.
-
מתמקדים ב: כתר פלסטיק היא אחת החברות המובילות בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי צריכה מפלסטיק לבית ולגינה.
-
אני
בתפקיד: כמעט חמש שנים.
- איך הגעתי לתפקיד:
אני עובד בתחום משא"ב כ-25 שנים בארגונים שונים. בתפקידי האחרון, לפני שהגעתי לכתר, הייתי 12 שנים בחברת טבע. לאחר שעזבתי את טבע הגעתי לכתר, והקמתי כאן את כל מערך תשתיות ה-HR, שלא היה קיים כאן לפני.
- אוהב בתפקיד: את השילוב בין תחום ההון
האנושי לחלק העסקי של התפקיד.
-
מה לדעתך הוא האתגר בתפקיד?
האתגר בתפקיד של סמנכ"ל HR הוא להיות שותף עסקי בארגון בכל עולמות התוכן שלו, ובנוסף לתת כלים לשיפור ההון האנושי תוך מיצוי הפוטנציאל הטמון בו,
וזאת כדי שהארגון יבין את הערך של משאבי-אנוש בחברה עסקית.-
המטרות שאני רוצה להשיג בתפקיד: אני רואה כמטרה מרכזית את פיתוח ההון
האנושי, ההכשרה והשימור של האנשים הטובים בארגון. בנוסף, אני גם שם דגש על יצירת סביבת עבודה ואווירה שתיתן לאנשים בכתר תחושה נעימה של כיף לבוא בבוקר לעבודה.
-
אלו מהתהליכים שבהם אתה עוסק הכי אפקטיביים לדעתך?
לרוב אני עוסק בתהליכים ארגוניים מורכבים ברמת הטמעת תרבות, Talent Managment, והערכת ביצועים. אני רואה חשיבות רבה שה-HR יתרום את חלקו להשגת מטרות הארגון ולייעול
הארגון. בנוסף, אני גם שם דגש רב על הפיכת כתר לארגון לומד. -
סדנאות מיותרות שעברנו:
צריך לגרום לכך שההדרכה תהיה אפקטיבית. יש לזהות ולמפות את צרכי הארגון, ולדאוג לכלים מתאימים לשיפור הביצועים האישיים והארגוניים. משאבי אנוש הוא מקצוע, ולכן העוסקים בו צריכים להיות אנשים מתאימים ומקצועיים. אין דיי בלהיות אנשים שאוהבים אנשים. ישנה חשיבות גבוהה להשכלה בתחום, ולהבנת ארגונים ותהליכים שמתרחשים
כדי להביא ערך מוסף לארגון. - ספר מקצועי מומלץ:
Beyond HR של
פיטר רמסטד וג'ון באוודראה.
|
ספרים רבותי
ספר שמומלץ למנהלים לקרוא
|
לבלוע צפרדע /
בריאן טרייסי / הוצאת אסיה
|
נושא:
ניהול זמן, תיעדוף
מסר: הפסיקו לקדם משימות פשוטות, נוחות וקלות, אך
פחות חשובות להצלחה שלכם. במקום, הגדירו מטרות חשובות, בחרו משימות אשר
תומכות בהשגתן (והינן לרוב מורכבות יותר - "צפרדעים" בלשון הספר),
והקפידו בלקדם דווקא אותן. במילים אחרות: עזבו את המשימות פחותות הערך, ובלעו, ישר על הבוקר, את הצפרדעים שלכם!
ערך: הספר מביא לנו 21 כללים פשוטים
ליישום, העוזרים לייעל את משימות היום-יום, ליצור סדרי–עדיפויות נכונים, ולהתגבר
על מכשולים הפוגעים בביצועים בעבודה, ובחיים בכלל.
קריא:
שימושי:
= מאוד מאוד = ככה ככה = לא ולא
להשיג ב:
צומת ספרים |
מרמלדה
|
חדש ב-ZOOZ
עדכונים מהנעשה אצלנו |
שמ"ש - סדנאות שיווק מכירות ושרות |
על מנת לצמוח, העובדים והמנהלים בארגון שלכם צריכים לדעת איך להביא לקוחות
(מיומנויות שיווק), למכור להם כשהם מגיעים אליכם (מיומנויות
מכירה), ולשרת אותם נאמנה על מנת שיחזרו אליכם וימליצו גם לאחרים
(מיומנויות שרות).
על מנת לסייע לכם בכך, פיתחנו קורס קצר ותכליתי בן 4 מפגשים של חצי יום,
המסייע לשפר את המיומנויות בתחומים אלה בדיוק. הקורס, הנקרא שמ"ש
(ראשי תיבות של שיווק, מכירות ושרות), ומועבר לרוב על ידי
פרדי בלסן (יועץ שיווקי מדהים, מעורר השראה ו...מצחיק) ואיתי
הל-אור (יועץ ניהולי ומנחה מצטיין, המתמחה בשרות ובמכירות). בקורס ייחודי זה בא לידי
ביטוי הניסיון הרב של המנחים, ושל ZOOZ כחברת
ייעוץ שיווקי. במקומות בו העברנו אותו עד כה המשובים היו הגבוהים ביותר
שקיבלנו אי-פעם.
בין התכנים הנלמדים בקורס: בניית מפת דרכים שיווקית, הכנת תמהיל מדיה,
אינטרנט ועסקים, על צרכנים והרגלי צריכה, ארבעת נכסי המותג, ארבעת
שלבי המכירה, שאלות המקדמות מכירה, טיפול בהתנגדויות וטכניקות סגירה, שכנוע
בעזרת שפת הגוף, תקשורת בינאישית בשרות, איך להפתיע לקוחות לטובה, התמודדות
עם סוגי לקוחות שונים וניהול קונפליקטים בשרות.
אם גם אתם רוצים לטפח את מיומנויות השיווק המכירה והשרות בארגון שלכם - צרו
קשר.
|
נקודת חן
מקום טוב לפעילות ארגונית |
מתחם תיירות קיבוץ איילת השחר |
מתחם תיירות קיבוץ איילת השחר |
04-6932226 | למידע נוסף
מה? בלב חורשת עצים ירוקה בקיבוץ איילת השחר, מחכה לכם מתחם אטרקציות מגוון בו תוכלו ליהנות מיום כיף חוויתי לעובדים. המתחם משלב בתוכו את אחד מהמבוכים הטבעיים הגדולים ביותר בארץ, המורכב משורות צפופות של דקלים,
וגורם לבלבול ולאובדן התמצאות תוך יצירת אווירת מסתורין ייחודית. ניתן למצוא במתחם גם אזור קליעה למטרה, הכולל ירי בחץ וקשת מקצועי
וירי בצלחות חרס. במתחם קיימת גם "דקליה", אזור אשר מאפשר לקיים סדנאות, הרצאות וטקסים תחת
כיפת השמיים. אך גולת הכותרת במתחם היא אזור פיינטבול ענקי. המתחם באיילת השחר הוא הגדול
ביותר בישראל ומשתרע על פני שטח של כ-10 דונמים, ולכן מתאים במיוחד לאירועים רבי-משתתפים.
למה? בגלל ההנאה הגדולה והחוויה האתגרית המגוונת שהמקום מספק, באווירה של טבע גלילי אותנטי. בגלל ההתאמה לקהל
גדול, וגם בגלל שניתן לשלב גם מסלולי טיולים ואטרקציות אחרות באזור הגליל.
למי? לימי כיף, לגיבוש מנהלים ועובדים או לאירוע חברה חוויתי.
מחיר: תלוי במספר המשתתפים, ובשימוש בשירותים השונים של המתחם.
|
מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית |
09-9585085 | [email protected] |
www.zooz.co.il |
להרשמה לעלון "תזזית" - לחץ כאן.
להסרתכם מרשימת התפוצה לחצו כאן.
| |