|
מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית |
09-9585085 | [email protected] |
www.zooz.co.il |
| גיליון מס. 25 |
שלום!
אנו שמחים לשלוח לכם גיליון חדש של תְּזָזִית.
עלון תְּזָזִית נשלח מידי חודש כשרות חינם לכששת אלפים מנהלי משאבי אנוש והדרכה.
העלון מכיל מדורים מתחלפים עם המלצות, טיפים וראיונות, ואינו מכיל פירסומות.
השתדלנו לקצר, מתוך הנחה שזמנכם יקר והמלאכה מרובה.
למעוניינים בהרחבות הוספנו קישורים למאמרים ולמידע רלוונטי.
אנו מקווים כי תמצאו את העלון שימושי. נשמח לקבל תגובות והצעות.
קריאה מהנה!
צוות ZOOZ
|
פרופיל
קרא על מנהלים בתחום בחברות
אחרות |
יגאל אהרוני, מנהל אגף משאבי-אנוש, בנק אוצר החייל |
- מס' עובדים בחברה: 800 איש
- מס' עובדים במשאבי אנוש: 11 עובדים, באגף משאבי אנוש
- מתמקדים
ב:
שרותי בנקאות למגזר הפרטי והעיסקי
- אני בתפקיד: 5 שנים
- איך הגעתי לתפקיד: הגעתי לבנק אוצר החייל לפני 15 שנים, אחרי 6 שנות שרות
בצה"ל, לרבות שרות קבע בתחום משאבי האנוש. בבנק עבדתי במגוון
תפקידים בתחום משאבי האנוש, לרבות מנהל הדרכה, ומנהל התכנון והפיתוח. כמו כן, עסקתי בתפקידי שיווק ומכירות במספר תחומים: לקוחות פרטיים, בנקאות ישירה וכרטיסי אשראי. כאמור, מוניתי לתפקיד מנהל אגף משאבי אנוש לפני 5 שנים. יש לי תואר ראשון במדעי החברה (באוניברסיטה הפתוחה), ובימים אלה אני מסיים תואר שני במסלול למנהלים (Executive M.A בלימודי עבודה) באוניברסיטת תל-אביב.
- אוהב בתפקיד: את הדינאמיות - אין יום הדומה לקודמו. אוהב את זה
שאנו מניעים תהליכים חוצי-ארגון בהצלחה. לדוגמא: זכינו לפני כחודשיים
בפרס המצויינות לניהול של המי"ל, בקטגוריית חברות עד 2,500 עובדים.
הפרויקט שהוגש לתחרות היה פיתוח הקוד האתי, והוא בוצע
במתודולוגיית המרחב הפתוח, תוך מעורבות של כל 800 העובדים. כחלק
מהטמעת הקוד האתי הכרזנו על שנת 2006 כשנת מצויינות בשרות, ואנו מפתחים אמות-מידה בתחום השרות בעזרת אותה מתודולוגייה.
- הכי קשה בתפקיד : לתמרן בין הרצון לדאוג לעובד לבין הצורך לשמור על המשאבים ולדאוג לריווחיות הבנק.
- המטרות שאני רוצה להשיג: להצליח לשמור ולפתח עובדים בעידן של שינוי
והתפתחות מתמדת. בנק אוצר החייל נמכר לאחרונה, ועבר מבעלות בנק
הפועלים לבעלות של קבוצת הבינלאומי, ולכן צפויים אתגרים ושינויים. יש להערך בהתאם, ועדיין לשמור ולפתח את העובדים.
- סדנאות אפקטיביות שעברנו: בשנתיים האחרונות קיבלנו החלטה להעביר את
כל הדרג הניהולי של הבנק (כלומר 180 מנהלים!) תוכנית פיתוח מנהלים. המוטו הוא העצמת המנהל כאדם, ומזה נגזרות השלכות יישומיות לעבודה של כל מנהל ומנהל. אנחנו מבצעים זאת פנים-ארגונית, ונעזרים במנחים חיצוניים ממספר חברות הדרכה. התוצאות מצויינות, לרבות שיפור ביצועים של מנהלים בשטח, שיתוף-פעולה טוב בין מנהלים, ושקט ארגוני למרות התמורות שאנו חווים כעת.
- ספר מקצועי מומלץ: מהנדסים תרבות, מאת פרופסור גדעון קונדה,
בהוצאת חרגול.
ניתן לרכוש את הספר גם ב: ibooks | dbook.
- לתגובות:
[email protected]
- מעוניינים להתראיין? צרו קשר
- למידע על סדנאות פיתוח מנהלים: ראו חוברת סדנאות פיתוח מנהלים
- מאמר על גישה כוללת לפיתוח מנהלים: ראו כאן
|
ספרים רבותי
ספר שמומלץ לקנות
למנהלים |
מנהיגות / רודולף
ג'וליאני / הוצאת מטר ומשרד הביטחון |
נושא : מנהיגות,
קבלת החלטות וניהול ארגונים גדולים מסר: מנהיגות מתחילה במעשים ממוקדים
המביאים לתוצאות ברורות ומיידיות,
ומחייבת גיוס צוות מנצח, לימוד יסודי לרבות נוכחות בשטח, ומחוייבות מוחלטת לעובדים. ערך: ספר
החושף בצורה גלוייה ומרתקת את הנעשה מאחורי הקלעים בעיריית ניו-יורק,
ומלמד כללי פעולה לניהול יעיל של עשרות אלפי עובדים, לרבות המשמעויות האישיות למנהל. קריא: שימושי: = מאוד מאוד = ככה ככה = לא ולא
להשיג ב: ibooks |
dbook
|
חדש ב-ZOOZ
שירות טרי מבית היוצר
שלנו |
סדנת לקוח-מביא-לקוח
הגדלת ההכנסות בעזרת הלקוחות |
בעסקים, כלל ידוע הוא שלשמר לקוח קיים משתלם פי
חמש מלהשיג לקוח חדש. אחת הסיבות לכך היא שלקוח קיים ולא מרוצה יתלונן
לכל מכריו (חלקם לקוחות פוטנצייאליים), בעוד שלקוח מרוצה ימליץ ויגייס
לקוחות חדשים. ואכן, לקוחות מרוצים יכולים להיות מקור נפלא לצמיחה.
סדנא חדשה של ZOOZ
מלמדת כעת איך ניתן לנצל זאת בצורה
מושכלת יותר.
במהלך הסדנא נחשפים
המשתתפים לעשר דרכים להגיע ללקוחות חדשים בעזרת לקוחות קיימים. בין
היתר מדובר בשיווק ויראלי, ברשתות
חברתיות, בטיפוח לקוחות אסטרטגיים, ובכלים רבים
נוספים. המשתתפים אף מתרגלים את השיטות השונות, ומפתחים יישומים מעשיים כבר במסגרת הסדנא
עצמה. הסדנא מומלצת לאנשי שיווק, מכירות, שרות, ולכל הבאים המגע עם הלקוחות. הסדנא
מתאימה גם לארגונים גדולים המארגנים כנס ללקוחות העיסקיים שלהם, ורוצים
לספק להם הכשרה עיסקית שתעזור להם לצמוח.
- לקטע וידאו המראה חלק קטן
מהסדנא: ראו כאן.
- דף מידע על סדנת לקוח מביא לקוח: מופיע כאן
(מסמך PDF)
- למידע על סדנאות שיווק שירות ומכירות: ראו חוברת סדנאות בנושאים אלה (מסמך
PDF)
|
נקודת חן
מקום טוב לפעילות
ארגונית
|
קיוז (Q`s) - ביליארד לאונג' בר |
אבן גבירול 124 תל אביב | 03-5233677 |
אתר
מה?
מועדון ביליארד לאונג' בר לגילאי 25 ומעלה, מהווה בית אקסקלוסיבי
לחובבים ולמקצוענים. במקום
אטום לרעשים, עם ריהוט עור משובח,
שולחנות לאירוח, שולחן ביליארד וציוד. מתאים לקיום ישיבות צוות חשובות,
פגישות עם לקוחות מועדפים ומפגשי מנהלים. באולם עצמו
יש 12 שולחנות סנוקר וביליארד, בחלל נעים ורגוע, המתאים לימי
גיבוש ומוטיבציה, ולמסיבות.
למה?מקום
שלו ומרגיע במרכז תל-אביב, עם מוסיקה ואוירה נעימה וביתית. חוויה אחרת
של משחק, שיתוף, רוח צוות, אינטימיות וגיבוש. ניתן לשלב בפעילות
משחקים וליווי צמוד של מדריכי האקדמיה לביליארד. למי? למנהלים
שרוצים להשקיע בלקוחות ובעובדים, ולהעניק להם חוויה אחרת.
כיבוד: תפריט
מגוון מאוד עם מבחר מנות טריות, ובר משקאות עשיר.
שירותים: ניתן
להזמין את כל המועדון, או את החדר הפרטי בנפרד.
המחיר:
תלוי באופי
האירוע, מספר המשתתפים, בתפריט ובשילוב מדריכים
חיצוניים. |
מופק ע"י ZOOZ הדרכה אפקטיבית |
09-9585085 | [email protected] |
www.zooz.co.il |
להרשמה לעלון "תזזית" - לחץ כאן.
להסרתכם מרשימת התפוצה לחצו כאן.
| |